W Szczecinie trwa budowa nowych nabrzeży. W końcu zeszłego roku udało się zakończyć pierwszy etap Nabrzeża Czeskiego oraz Słowackiego wraz z pozwoleniem na użytkowanie. Na pozostałych etapach drugim oraz trzecim już trwają roboty budowlane.
Przebudowa nabrzeży w Porcie Szczecin coraz bliżej finiszu. Niedługo zakończą się ostatnie roboty kafarowe na II etapie Nabrzeża Czeskiego. Dodatkowo trwają prace porządkowe. Wykonawca inwestycji, Grupa NDI, przygotowuje się do uzyskania kolejnego pozwolenia na użytkowanie.
W szczecińskim porcie trwa budowa nowych nabrzeży. Harmonogram prac obejmuje między innymi roboty czerpalne. Miesięcznie wydobywa się tam ok. 100 000 m3 urobku. Inwestycja jest jednym z ważniejszych projektów realizowanych przez ZMPSiŚ w Porcie Szczecin. Generalnym wykonawca prac są spółki z Grupy NDI.
Nabrzeże Norweskie, Czeskie i Duńskie niedługo staną się ważną częścią Portu w Szczecinie. Zabetonowano już 14 z 16 sekcji nabrzeża Czeskiego, co pozwoli na otwarcie I etapu już w sezonie letnim. Wykonawca – Grupa NDI prowadzi prace na wszystkich frontach projektu.
Nabrzeże Norweskie, Czeskie i Duńskie – wszędzie tam mimo zimy prowadzone są intensywne prace, dzięki którym port w Szczecinie stanie się bardziej dostępny także dla większych jednostek. Z budowy płyną dobre wieści – zaplanowane roboty wykonano już w ponad 54 procentach.
Lepszy dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego wkrótce stanie się faktem. Dotąd wykonano ponad 40 procent zaplanowanych tam robót i prace właśnie wkroczyły w najważniejszą fazę – rozpoczęło się pogłębianie dna.
Pogrążanie ścianek szczelnych na nabrzeżu Czeskim i roboty kafarowe na nabrzeżu Norweskim i Duńskim. Poza tym budowa platformy na wyspie Ostrów Mieleński. Te prace są właśnie wykonywane w Porcie Szczecin, w ramach projektu, który ma poprawić dostęp do portu w rejonie Kanału Dębickiego.
W Porcie Szczecin na nabrzeżach Czeskim i Słowackim rozpoczęło się pogrążanie gigantycznych stalowych rur, które wzmocnią przebudowywane nabrzeża. Prace w ramach inwestycji „Poprawa dostępu do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego” prowadzi sopocka grupa NDI. Umowa na roboty z ZMPSiŚ została podpisana w październiku ubiegłego roku, prace potrwają trzy lata.
Finowie wytyczają nowy kurs statkiem Electramar. Stocznie z UE i Dalekiego Wschodu za burtą
Dwie osoby zginęły w wyniku zderzenia motorówki ze statkiem wycieczkowym
Dostawy cementu i betonu do budowy elektrowni jądrowej będą dużym wyzwaniem
Ukraińcy informują o zatopieniu rosyjskiego trałowca
Prezydent Chile: sprzeciwimy się wszelkim próbom wydobycia surowców na Antarktydzie
Puchar PZŻ w Krynicy Morskiej otwiera sezon regatowy